Historiska events! - Balen

Okej, innan studenten hade vi på vår skola en bal...det är ju faktiskt grymt trevligt!
Så jag hade sytt upp en klänning hos Britt-Marie på Synas, den blev jättefin verkligen, men kruxet var att jag var så sen med att boka frisörtid, så mamma hade fått en tid för mig......i Kristianstad!!...okej, så kl.11.30 är jag där, på skägg och lockar, är grymt stressad, sen sitter jag där och känner att det blir hur hemsk frissa som helst, Fast jag biter ihop så klart.....sen när hon är färdig, bli det iaf hur fint som helst! då var de dags för sminkning....klockan är nu 14.00 ! min baldejt ska hämta mig kvart i fyra! ah.....så börjar hon sminka mig, och tror ni inte att allt smink är typ borta!? men d fixar sig trotts allt, så klockan 15.45 åker vi ifrån kristianstad i minst 140 hela vägen hem, in på toa, in på rummet...så kommer min baldejt, och mamma syr fast klänningen i BH:n och jag sätter på smyckena....ja, sen när min baldejt fått vänta i vardagsrummet med min farsa och mina bröder så är jag äntligen klar!
Han gav mig en vit ros, sen åker vi in i en merca! gött....väl där har vi verkligen hur kul hela kvällen!
Jag hade lätt den bästa baldejten! :P kom hem vid halv fem ungefär.......

 


image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0