ahh!

På måndag åker jag! jag fattar det fortfarande inte! helt galet! men jag har iaf börjat packa lite smått.....fast jag borde vara mer seriös! men pallar inte riktigt! sen borde jag ha städat lite mer...men det orkar jag inte heller!!!

Jag har börjat tappa bokstäver när jag skriver! det är lite jobbigt! så om det syns, så vet ni att det är så att jag verkligen har nån konstig tappa-bokstäver-sjukdom...:P haha-...

okej, ikväll blir det filmkväll! hade ju en massa frukt o annat kvar sen den tänkta festen, som blev en tjejförfest, med två killar ;P...haha...sov gott inatt iaf!

har precis fikat med Annika! Hur gött som helst! tänk vad många det är som man inte kommer att träffa på typ hur länge som helst! det är riktigt jobbigt alltså! men men.....jag kommer ju träffa en massa nytt folk i Chicago, det är ju inte den minsta hålan i USA direkt......:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0