1 juli 2007

Ah....det är ju helt galet! nu är det juli!!! ojojoj....snacka om att man blir helt galen bara man tänker på allt som ska fixas innan USA....men men d ska bli så kul!
Idag var d övning med Bodekull Gospel & Jazz orchestra som avslutades med en USA konsert i Snäckan...riktigt trevligt....sen efter det åkte jag och familjen till Glassbåten, träffade där sofia som också är med i blåset...och sen Elin och Cassa, kul att träffa dom....working Kvinns....:P
Sen ,åste jag ju bara berätta om min nyaste student present som jag fick idag! En ful gul fågel/kyckling jag vet inte riktigt vad det är, men en ful gul fågel, som är en handdocka, har studentmössa, och när man klämmer på näbben låter det...hahahahahahaha..helt galet! Tack Bella! Du träffade verkligen rätt där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0