2 juli 2007

Idag har jag varit så duktig! Gick upp vid 9, eller nja snarare halv tio...okej tjugo i 10....:P sen hann jag kolla in internetbanken och äta frukost innan jag slängde mig iväg på cykeln och träffade Annika...Det var en riktigt trevlig fika!
Sen gick jag till banken, sålde lite aktier, haha...nej men såna jag vet inte, kapitalinvesteringar!? jaja, det ska gå till Försökringar osv till Au Pairandet.....sen växlade jag lite dollar, kan ju vara bra att ha!
Träffade Sara på vägen, och vi lunchade ihop! supergod falafelbaguette med extra grönsaker!
Sen var det dags att träffa jasmine och Hannah...spanade in all rean och jag och jasmine testade den guldiga baddräkten på Lindex! hahahahahahahahaaaaaaa.... Vi var riktigt heta, eller nåt sånt....:D
Nä, ikväll ska jag nog ta lite sprutor o sånt..! ahh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0