Mississippi!

Ojoj, glomde ju beratta att jag korsat mississippifloden typ 6 ganger, tre ganger over en bra, jag har vadat igenom mississippi, gatt over pa hala stenar dar mississippi borjar och har aven gatt over en stock som lag over...spannande! haha....vi sag da tva ormar....
appropa ormar sa holl en i orkestern pa att bli biten av en skallerorm! :o, nar vi tog en rast gick han ut lite i graset, plotsligt hor alla ett skallrande och han flyger ivag, da lag det en skallerorm typ en decimeter fran hans fot! vilken tur han hade som inte blev biten!
 Har precis badat i Poolen, men nu ska jag och jasmine ga in i vart rum med dom tva Queen-size sangarna...


" I said brrrrrrr, it's cold in here" eller klassikern, " It's gettin' hot in here...."
Vi ska ha kul ikvall! :D

Kommentarer
Postat av: Fräddan

aah låter fint Henrietta :D Vill höra allt om au-pairlivet sen :D

2007-07-22 @ 14:20:17
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

Jag vet! haha..japp visst ska du fa det, jag ar hemma igen i tva veckor sen aker jag till Chicago! :P

2007-07-24 @ 04:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0