Segt men sjukt gött!

Det är lite segt att lämna stan när man precis börjat komma in i ett sjukligt göttigt gäng! hade sett fram emot en massa filmkvällar och utekvällar och strandbesök (när vädret tillåter) men nej, nu blir det tre veckors paus från allt sociellt florerande...... :P

Men ja, jag ska ju verkligen inte  klaga när jag ska till USA på treveckors turné....nu i denna stund är det mindre än 7 timmar kvar tills bussen går! Jag har fortfarande inte packat klart, och tänkte faktiskt stanna uppe hela natten.....men vi får se hur det går med det..... Sen ska man piffa det sista, o bestämma vilka reskläder man ska ha.....och vilka kläder som får stanna hemma....ännu värre blir d väl när jag ska till Chicago! Då ska jag ha med saker för ett helt år! men det ska nog gå det med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0