25 juni 2007

Idag har jag varit grymt effrektiv!
Gick upp vid 9.30 eftersom min sångelev skulle komma vid 10....sen ringde jag EF för att fixa med ambassad tiden, men ja, det gjorde också att jag kommer få skjuta fram min avresa en vecka, så det nya datumet är alltså den 13 augusti.....Men så är d....sen ringde jag Komvux o skulle kolla om d gick att få en sån prövning av spanska steg 1, visst går d fast inte förrän i augusti, så förhoppningsvis får jag d då! och kan höja mig till 19.9 ..... :D
Sen hade jag då sånglektion med Magdalena, en grymt duktig tjej! det är såå kul att vara sånglärare!
kl.12.00 begav jag mig till Rebecka och kom hem igen ca 21.00 ojojoj....9 timmar tog d att göra en väggmålning! pilligt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0