28 juni 2007 - Segt....

...Väder var det idag igen! fatta tråkigt....fast jag mår fortfarande så bra sen igår! Body Jam är verkligen såå kul! Så det måste jag på nästa vecka också! :D
Idag Tapetserar mamma och pappa i hallen....ett av mammas projekt, som tex att måla huset, byta dörrar, fixa tak till uteplatsen, göra en fin hörna i trädgården, skaffa en hammock.......ja alltså, min mamma är ett yrväder när d gäller projekt...och min pappa hänger efter och gör så gott han kan.....
Mamma har rätt ofta såna dagar, du vet, typ...åh ingen hjälper mig hemma, jag gör allt!
Det är ganska segt när hon får såna dagar, och visst d kan ju stämma till en viss del...men ändå sjukt jobbigt...
Idag tänkte jag posta lite brev, fixa lite med AuPairandet och Turnén....Nu i helgen blir d övningshelg....d behövs nog verkligen! jamenar, vi åker om typ nån vecka nu.... wie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0