29 juni 2007

Aaah...helt galet...29 juni! Det går verkligen så snabbt!
Jag funderar på att springa en runda...hade varit mycket trevligt faktiskt....
Har precis varit inne i stan och hämtat ut biljetterna till Peter Pan...ska bli riktigt kul att se! Sen var jag, mamma och anton på apoteket och hämtade ut Havrix sprutan och en annan spruta, lite tabletter och body lotion....:D haha...apoteket är typ alltid lika drygt att vara på!
Men ikväll är det fredag och utekväll! Hehe....jag, Jasmine och Sara sattsar på en tidig kväll...så vi får se vad som händer....hoppas det inte regnar bara....hade tänkt att inte köra idag...kör ju typ alltid....
Så.......vi kanske ses ute, för d är där jag kommer va o shaka ass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0