30 juni! 2007

Okej, idag hade vi då repetition med Bodekull Gospel & Jazz orchestra....fick då våra turné tröjor...sjukt snygga...gula med blå text, och på baksidan står alla städer vi ska spela i o så! :D haha....men linnet var iaf d allra snyggaste, kommer glassa runt med det på stranden! Linne is tha shit!

Okej, sen var det dax för ett tårtätarparty...:P Mia Jönsson har precis tagit sin examen som sysljödslärare och hade bjudit hem vänner och bekanta...mycket trevligt! Åt två bitar smörgåstårta, två bitar tårtor och en kaka....jag kommer inte tycka om mig själv imorgon! men men, när d e tårtparty så är det........

Ikväll vill jag helst ta d lugnt...fast jag funderar trots allt att kolla vad som händer hos Kerstin, om d e röj kanske jag drar dit en timme...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0