Åh!

okej....jag är så trött men jag är också rastlös....jag känner att jag måste få veta lite saker jag undrar över, men kommer antagligen inte få reda på dom.....Jag vill verkligen inte vara för på, för det är jag inte......
Jag vill inte nåt seriöst, så d är lite synd att det verkar tolkas som det.....
Jag vill ha svar, men kommer nog få vänta i en evighet, för jag vill inte vara efterhängsen.....
segt! men så är det ibland....och jag åker om en vecka, så pallar inte fokusera på det egentligen...men när man e rastlös, ja då blir d att man tänker mycket....

(sjukt skumt inlägg, jag vet....men man får vara lite skum ibland, särskilt om man heter Henrietta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0