Historiska events - Studenten!

Okej! detta var en galen dag som jag fortfarande inte har förstått!

Kvällen innan mår jag pyton, kollar febern - 39,4!!!!
okej, så mamma fixar penicillin och panodil....sen sover jag tills 7 på morronen...

Jag sjöng i Kyrkan, en hyllning till Eva Cassidy och alla treor...Fields of Gold.....med tanke på min feberfrossa, mickproblem, en falsk cello och lite grann nerver gick det hyffsat bra! :D

Sen fick jag åka hem o sova i nån timme, äta och sen in igen till studentfotograferingen!
Sen var det dags för studentkaffet...då fattar man att oj, nu är det snart! sen ställer man upp sig i den gigantiskt långa korridoren, (längst bak i ledet gick vår klass) sen börjar själva utspringet! ojojoj.....sen fattar jag inte så mycket mer av vad sm händer....
Men ja, Julia i Jasmines klass hade fixat släp, så där åkte jag och Sara med alla esteterna..så trevligt så!
sen till ekbacken och alla släktningar och vänner!
Jag fick en altflöjt av mina föräldrar! helt galet!

Efterfest hos Björn Elmers....ett härligt band och riktigt många myggor! men trevligt var det! jag klagar inte :P


image4

Jag och Jasmine!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0