Idag .... 20 juni 2007

Seg, seg, seg!!!
Okej...städat verkligen typ hela dagen! kul när man e igång, men nu är man typ helt död....
våra gäster fastnade i vägarbeten, så dom kommer inte förrän typ 1 inatt.....så ja, man kanske ska ta o hitta på nåt med nån? ...... vi får se....skönt att ta d lite lugnt hemma, dock kommer man tvingas va hemma ett tag pga av gästerna.....och dom är här på midsommar....jaha? vad ska jag göra då? känns ju grymmt osocialt att sticka iväg hela kvällen, särskilt eftersom dom åker dan efter....så jag får väl ha lite dagen efter midsommar firande..:P Jag vill gärna bättra på myggbetten lite! :P
Och sen har jag hört att det blir dåligt väder på midsommar, så jag hoppas att det blir d, så ingen annan har hur kul som helst...haha.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0