Idag!

Idag ska jag va hemma o ta hand om mina bröder.........
Anton har en kompis hemma, Olof, den mest lillgamle jag träffat! han kalar sina föräldrar för sina namn och inte mamma och pappa, tragiskt!....men han är ju väldigt väluppfostrad, trevligt värre.....dom leker med lego eller nåt sånt! :D
Så jag ska göra lite risotto sen.....gött när man har färdigt ris och köttfärs, kan man bara värma det o ha i lite grönsaker......ta-da! färdigt!

sen tror jag att jag ska hänga upp lite tvätt.....är lite stel sen igår, men det ska nog gå!
fast det är fortfarande lite regnmoln i luften, så jag får nog vänta lite.....kanske hänga upp den på en ställning jag kan ta in snabbt om det är så....ja, så gör jag nog! hänga upp tvätt är ju alltid trevligt! hihi....

Tvättlina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0