Jag är en händig kvinna...

Ja...så kände jag mig idag....haha... stod ute och målade huset och började tänka på hur händig jag var, och hur bra jag var på att måla! :D haha....jag vet, lite knäppt..men så var det iaf! Så tänkte jag på hur duktig jag varit under veckan...typ bakat bullar, målat mönster hos rebecka, målat huset o så! ja...och hänga tvätt! :D
Så, vi håller på att måla alla fönstergavlarna beiga....d blir faktiskt fint....men som sagt....ett av mammas alla projekt!...............

Kommentarer
Postat av: Bella

Väggmålningen blev verkligen jättefin :)

2007-07-01 @ 12:15:09
Postat av: Henrietta

Tack :D ....nu är det bara alla dom andra rummen kvar :P

2007-07-01 @ 21:12:02
URL: http://Henri1a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0