Oh no!

Hallå, här har jag haft en blogg i över en vecka och inte ens nämnt något om Amelie? världens underbaraste film....
Audrey Tautou är helt klockren i rollen som Amelie Poulain. Och Mathieu Kassovitz är verkligen en värdig motspelare.... Ja, det är Le fabuleux destin d'Amélie Poulain jag snackar om.....
Den filmkyssen slår alla filmkyssar någonsin!
By the way....så har jag faktiskt varit på det cafét, och ja, det heter verkligen Cafe des 2 moulins! Min värdfamilj som jag bodde hos i Paris var så underbara och tog mig med dit, det är mindre än i filmen, men ändå riktigf mysigt!
åh, jag blir ju helt sugen på att se den nu!!! Men då blir jag helt galen, finns ingen film som jag blir så pirrig av....vet inte varför, men ja, jag varnar iaf dom som ser den med mig! :P

Nino and Amelie - Amelie - Mathieu Kassovitz - Flixster Photo

Jag kan prata i evigheter om den filmen, så om du också är ett stort fan, så vet du vem du ska snacka med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0