Trevligt!

Värre var det ikväll!
Okej men först lite om det jobbiga!

Åkte in vid typ 5 för att på biblioteket hitta nåra bra filmer jag kunde låna, det är ju typ 10 kr för 4 dagar om man lånar på torsdagar....så ja, Mio min mio skulle jag leta upp...men först kollade jag typ varenda film som fanns i deras filmhyllor....och hittar man nån bra? nej, inte en enda jag har lust att se....sen då när jag börjar leta efter Mio, då är den redan uthyrd! suck....så typ vid 6 begav jag mig åt filmgiganten...letade igenom hela barnsektionen, blev typ gråtfärdig, hittade inte Mio nån stans! så kollade jag lite på nya filmer istället...och tillslut blir jag helt spyfärdig...står där o typ, Åh jag hatar film! vill inte se en enda mer i hela mitt liv!!! SÅ jag åker hem i bilen, typ känner hur jag bara är så sur, och allt på en enda gång! Kommer hem och typ brölar...hatar vara på sånt humör! så jag ringer nån som kan vara glad tänker jag...åh - Sara! så jag ringer henne....hon är hos Jakob! och dom vill se den oändliga historien! Gissa vem som har den hemma på dvd!? Jo jag! så jag tar den under armen, cyklar i typ 190 km/h och sen blir d en trevligt filmkväll med grymt mycket nostalgi!

Den Oändliga Historien The Neverending Story

:D
Sen var ju Sagan om de bannlysta klockren...får kolla in dom andra delarna! typ senare idag...men nu måste jag lägga mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0