Fodelsedagspresent, socialsecuritycard och Phantomen!

Ja, idag har jag da ledig dag, sa istallet for att sitta har i flera timmar (vilket jag redan gjort) ska jag aka o kopa fodelsedagspresent till Pappa och kanske se om jag kan hitta nagra billiga vinterskor eller nat!

Jag har fortfarande inte fatt mitt Socialsecuritycard vilket ger mig mer o mer problem, jag kor just nu lite smatt olagligt, har ingen bank att satta in pengar pa, vilket resulterar i typ 300 dollar kontant pa rummet, sen kan jag tydligen inte anmla mig till kurser pa College utan ett socialsecurity nummer! halla! nu maste jag verkligen fa det! sa jag far forsoka ringa idag. Har forsokt fa hjalp av tracey o Kamran, men med den lediga tid dom har (= 0 sec) har dom inte direkt haft tid att hjalpa mig med det! Men jag ska ta mig sjalv i kragen o fixa det nu! FAst o andra sidan finns d ju dom som efter snart 1 ar fortfarande inte har nat (kann dig inte pikad Kajsa :P )

Imorgon e d sa himla spannande! Jag ska in med min familj o se Phantom of the Opera! Det ska verkligen bli sa himla kul! ser verkligen fram emot d super mycket!!!

Haromdan kollade jag o Kajsa pa flygbiljetter till Californien och Washington! Maste ju se vita huset ju! :D sa vi far se nar d bli av!

Jonas e ju i Florida, och snart (den 30 nov) kommer en ny svensk aupair hit! Sara Norrman, verkar verkligen trevlig, sa det far vi verkligen hoppas pa! Da blir teamsweden utokat med en medlem till! det kan alltid vara kul!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Hehe! tur att du har det bra trots försäktringsstrul! Jag har väl droppat planerna på au pair lite eftersom ajg tror att det blir till att börja läsa till nästa höst. däremot har jag inte hoppat planerna på att åka dit. Försöker halvt om halvt få en kompis som ahr släkt där att dra över med mig. Dock kan hon typ få jobb men det blir kanske svårare för min del. Men det finns fortfarande tid kvar att tänka på, hehe! över vill man ju iaf!

2007-11-20 @ 22:38:22
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0