Jobb dag?

Ja jag vet inte vad jag ska saga, jobbar idag fran 7-3 men mellan 9 och halv 12 e alla barnen i skolan, och nu nar jag hamtat Monty och gett honom lunch, gick han in till Tracey for att sova....Sa nu har jag inget att gora, och klockan e 1.....vid 3 kommer Henry och George hem....ja det e den jobb dagen....haha! Slappt e val ett ord som passar bra! haha....kanske ska aka o trana nar jag e ledig! Kan behovas...Jag har dock inte gatt upp nat sarskilt annu, inte 10 kg som vissa andra aupairer....men visst, man far verkligen halla koll pa vad man ater....
Det som e jobbigt e just det att man e hemma sa mycket, utan att behova gora sadar mycket, da blir d latt att man e lite smasugen och gar o smaater....hemma behover man ju bara tanka pa sig sjalv, sa da kan man ju gora saker hela dagarna, har maste jag ju va hemma nar jag jobbar, aven om jag verkligen inte gor nagot! men men, sa e d! Jag kan ju inte klaga iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0