Sjuk! :(

Usch! Inatt har jag nastan inte sovit nagot alls! At en omelett igar o kande mig jattekonstig efterat! Sa jag satt pa toa o forsokte spy ungefar en 5 ganger i natt, men inte gick det....sen imorse vid 6 vaknar jag och tillslut gar det....Jobbigt varre nar man ska jobba....sa jag ringer Tracey och hon ber mig ta tempen, - ingen feber, sen ber hon mig ta lite CHildrens Motrin som dom tydligen anvander till allt,....typ ibuprofen med berryflavour! haha, men sen sover jag till 1....skont! Och nu mar jag mycket battre!

Igar var d en super bra dag! Pratade med Jasmine for forsta gangen sen jag kom hit! D var riktigt skont! hade en hel del att snacka om! Men ja, hela min familj med gaster i bakgrunden gjorde d inte sa latt....fast d gick anda!
Sen pratade jag med mamma pa kvallen! det var skont d med! fick en massa bra tips om framtiden :P...haha...eller nja!

Nu ska vi snart ha gaster! det ska bli kul, men jag ska vila lite forst o hoppas att jag inte blir mer sjuk! ska ju jobba imorgon med!


Forlat allt ackligt :P


Kommentarer
Postat av: anton

hej vad jobbigt att du är sjuk men hemma hos oss är det bra.Hoppas du har det kul.Davids kompisar har krigats med mina svärd på mitt rum så det är jätte stökigt men hoppas du har det bra

2007-11-19 @ 18:40:38
Postat av: Henrietta

Hej hej anton! hoppas allt e bra med dig! joda, jag mar battre! oj, jag hoppas att dom stadade upp efter sig, sa du inte behovde gora allt! har ni bestamt nagot om biltv:n? saknar dig! kramkram

2007-11-30 @ 20:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0