Sliten!

I Helgen var det tankt att vi skulle ha en slapphelg, team sverige! Eftersom min familj var i Michigan over helgen!
Jag hamtade upp Kajsa pa fredagen, sen akte vi runt i, jag lovar, ALLA affarer for att kopa mat infor helgen....Flaskfile med hasselback och bearnaisas pa fredagen! Det var saaa gott!!! Jonas var ocksa dar men fick aka hem over natten eftersom han jobbade pa lordagen...Men jag o kajsa somnade val vid halv tre sadar och gick upp vid 12??? Men iaf sa akte vi da till Woodfield...Dar kopte jag (med daligt samvete och ont i magen) en ny vinterkappa! Guess, 193$....ojojoj vad det kandes! men ingen mer H&M! och Gud vad fin den ar! 
Sen pa lordagen hade vi var valdigt onyttiga kvall! hehehe....men det behovde vi! Vi kom nog i sang, eller "i soffa" vid halv tre kanske, men sov inte mycket for det....trangt var det iaf, sa jag sov typ en 4 timmar allt som allt....men ja jag o Kajsa badade bubbelbad vid 1 nar vi vaknat och sen at vi frukost vid 3 sadar! haha, det var sa galet!
Sen pa Sondagen nar jag ska kora hem Jonas ringer deras security company o sager att dom har fatt in ett larm pa att det e rok hos oss, typ att en Smokedetector har satts pa eller nat, sa d blir varsta uppstandelsen, inget hade ju hant, men dom ringde bade mig och Monireh, barnens farmor och hon blev ju jatte orolig....Forsokte da ringa Tracey, men hon svarar inte! sa jag avgar inte aka nanstans, Jonas blir hamtad av sina vardforaldrar och Kajsa far sova over!

Tank om det verkligen brunnit och dom inte svarat! helt galet...

Pa mandagen nar jag slutat jobba akte jag o Kajsa till Long Grove och gick runt.,...jag har bott har i typ 2 manader och har inte varit upptown annu! men det var inte sa mycket jag missat, forrutom en skandinavisk affar! med svensk mat! :D haha....

Inatt somnade jag vid halv tio och sov till halv tio, sa jag e utvilad och forkyld! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0