Sorry folks....

...Att jag har varit sa seg med att uppdatera...men jag ar anda ratt stolt, eftersom det betyder att jag spenderar mindre tid vid datorn, dvs jag ar inte en sa stor datornord som jag kan vara ibland! typ sitta uppe hela natten! men nej, framsteg!

Iaf: Ja jag har da haft varldens chilligaste schema, forra veckan var jag ledig sa grymt mycket....:D
Jag hade ju kopt en vinterkappa, helt perfekt och sjukligt snygg pa, men tror ni inte att en som gar upp pa den, sa jag gar tillbaka och byter ut den pa lordagen nar jag och Jonas var downtown (som jag maste saga var en grymt trevlig dag), pa sondagen upptacker jag att en som pa den jackan ocksa har gatt upp, sa pa sondagen lamar jag tillbaka den...snacka om deprimerande....inte ens ett par nya svarta Cheapmonday jeans och en klanning som reats fran $68 till $29, fick upp mitt humor! ojojoj...sa nu forsatter jakten pa den perfekta kappan.....Segt! eftersom det snoade i torsdags!

Sen e jag sa grymt "exited" eller "spent" for helgen! Hela familjen ska aka till Michigan pa fredag formiddag och kommer inte hem forran sondag natt! Sa jag har huset for mig sjalv!!!!!!! Sa jag, Kajsa och Jonas ska laga god middag pa fredagen och sen ska jag och Kajsa sova over....och pa lordagen blir det mer en myskvall dar alla kommer sova over! :D det kommer bli sa himla kul! ser saaaaaaaa mycket fram emot det! raknar nastan timmarna dit! Och det sager inte lite!

JO, som jag namnde snoade det i torsdags nar ganget var pa Barnes & Nobles, ojojoj vad deppigt, men som tur val e sa hade det smalt undan nar vi skulle kora hem! men anda! jag vill inte ha sno annu, jag maste ju hitta ett par vinterskor och en vinterjacka forst! hmmm......
Nej nu maste jag leva lite igen, sa jag ska nog ga o ata lite frukost nu!....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0