Spara spara spara!

Har en lika anstrangande dag som forra gangen jag skrev....stackars mig! :P....

Men iaf, just nu har jag nastan inga sparade pengar, sen den dar vinterjackan! ojoj...sa teamsverige har bestamt att kollektivt spara hur mycket som helst! eller ja inte ihop, men sadar, peppa varandra, ata hemma hos varandra eller hos oss sjalva och typ max kopa te nan gang i bland! :P vi maste ju ha pengar till resor!

Eftersom jag inte kan komma hem till Davids Konfirmation har vi nu borjat kolla upp mojligheten att aka till CAlifornien i en vecka! :D hoppas hoppas hoppas! Sen haromdagen nar vi pratade om att Traceys mamma har ett hus i Florida kom vi in pa att kanske jag, TRacey och barnen ska aka dit! sa vi far se! da far jag se Florida med! inte sa daligt!
Teamsverige funderar ocksa pa att ta en weekend till Washington for att se vita huset!

Forovrigt ligger jag nastan somnlos om natterna i jakt pa ett bra betalt, roligt och valutbildat jobb!? hmm! nagon som kan ge mig lite hints!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0