Thanksgiving och en ipod shuffle!

Forlat att jag inte uppdaterat pa ett tag! Thanksgiving var verkligen jattetrevligt! God mat och mysig stamning! George hade dukat bordet, han e verkligen valdigt kreativ! Men visst at man en del, vi har fortfarande lite mat kvar fran middan.....vi hade forovrigt ca 7 pumkinpies, pa typ 11 pers! haha!

Iaf dagen efter hangde jag och Uncle Don med barnen....Uncle Don hade glomt sin laddare till sin laptop och behovde kopa en ny, sa vi akte till narmaste appleaffar.....Val dar bestammer han sig for att kopa en varsin Ipod shuffle till killarna, sa nar vi star i kassan fragar han vilken farg dom ska ha, sen vander han sig till mig och fragar vilken farg jag vill ha! ojoj, jag fortar inget och tror typ han skojar, man han sager bara valj du annars valjer jag en, sa jag fick en "Product red" Ipod shuffle! helt sjukt ! Det var liksom inte ens Tracey eller Kamran, utan typ en slakting! ja, men det ar val positivt att man e omtyckt av nagon iaf! :D

Traceys uncle hade dott, sa jag har fatt ta hand om killarna valdigt mycket denna veckan! men hon kommer hem i eftermiddag, sa det ska val ga, skulle egentligen vara ledig idag! men o andra sidan har det varit flera dagar nar jag inte har behovt jobba sa mycket som dom skrivit upp....men vi far se!

Just nu sover Monty i en av fotoljerna uppe i tv-rummet, dar granen redan star, ca 3 - 4 meter hog och fullsmockad av fargglada ljusslingor! och pa detta ska vi ikvall tydligen hanga upp alla julornament (typ julkulor o sant) snacka om att den kommer vara helt overfylld! ser redan mycket ut med ljusen!

Kommentarer
Postat av: anton

hej henrietta jag önskar mej spiderman 3 och splintercell till playstation och lego city till lego och supermario till gameboy i julklapp

2007-12-03 @ 19:50:30
Postat av: Henrietta

Hej hej! Okej, jag far se vad jag kan hitta! bra att du onskar dig nagot iaf, da blir det mycjet kagttare for mig! kraMKRAM

2007-12-04 @ 20:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0