Underbart!

Idag har jag alltsa sett Phantom of the Opera!!! Helt underbart! Vi var pa The Palace och sag den nya broadway uppsattningen av musikalen! Det var saaaaaaa bra! Verkligen battre an vad jag hade tankt mig! Jag hade inte sa hoga forvantningar anda, eftersom filmen e sa himla bra, och det e sa mycket lattare att gora det spannande pa film... Men jag maste verkligen saga att det var underbart! Spaktakulart, vackert och spannande! Det var en massa effekter, typ eld, fyrverkerigrejer och flygande takkronor! Wow sager jag bara! Och ibland var det sadar jobbigt vackert, typ sa att man fick tarar i ogonen for att dom sjong sa himla bra!
JA, jag vet inte vad jag mer kan saga, forrutom att "I loved it!" 

Imorgon e d thanksgiving...ikvall kom uncle Don hit, nan slakting pa Traceys sida...ingen aning hur, har kallas alla uncle...aven Kamrans kompisar Michael och John....Men iaf, imorgon blir det turkey, cranberries och pumpkinpie....Ata ata ata! Sen e d ju nastan December ju! helt sjukt! 4 manader!?! 

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Låter gött! Har faktiskt skickat ett litet message till tin aupairkomkpis på resedagboken, haha. Satt och kollade igår igen och har inte helt släppt det har jag kommit fram till. Fan va jobbigt det ska vara då :P

2007-11-29 @ 09:39:25
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta!

Men halla! jag tycker verkligen du ska kolla upp det! det ar alltid jobbigt att angra nagot man inte gjort! :P men ett tips fran mig ar att du aker via AuPair in America istallet for Cultural Care...slipper du nagra av avgifterna som man far betala via Cultural Care! :D kram

2007-11-30 @ 20:07:03
Postat av: Fräddie

Hehe1 jo jag ska nog gå på något infomöte tror jag!
Kollade lite på au pair in america och det som är skillanden är att ens kontaktperson sitter i sverige och inte i USA, känns ändå bättre att ha sin kontakt på nära avståndifall det skulle vara något...

2007-11-30 @ 21:19:27
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

Hmmm,... ja det later ju lite smaskumt, men dom jag traffat sim akt med aupairin amerika behovde inte betala lika mycket avgifter som vi har fatt betala, och jag tror dom har LCC har med...fast ja cultural care e ju bra det med! ja, ga pa ett infomote! det kan ju aldrig skada! kram

2007-12-04 @ 20:47:09
Postat av: Fräddie

Hej! Har dock nu hört från flera att odm varit missnöjda med CC för dom har typ blivit lämnade. Så ajg har fått STS och au pair in america som tips, fast deras info på sidan kanske var lite bristfällig just på fronten när det gällde LCC...

2007-12-04 @ 22:20:56
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

Hmm...men om du vill skulle jag kunna kolla med en tjej som akte via Aupairin america hur det var med det, Lcc alltsa...men ja, mitt tips e faktiskt ocksa att du aker med nat annat! Lycka till i letandet!

2007-12-05 @ 23:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0