And now it's official...

...Jag har en demo! haha....Igar hande det, inspelningen alltsa... Traffade dr Clensy innan for repetition, det gick super... Han e ju hur grym som helst pa piano, sa jag kan verkligen inte tacka honom nog for att han kunde hjalpa mig! Spelade in Eva Cassidy's Verision av Somwhere over the rainbow, eller ja, min verision av eva cassidys... Det blev 2 inspelningar av den, for bada var helt olika, men lika bra, sa vi far se vad som hander....Sen var det dags for mig att spela sjalv, sa da blev det Norah Jones lat Cold, cold heart... Allt kandes riktigt bra! sa vi far hoppas att det inte gor allt for mycket att den kommer komma lite senare an vad dom har antagningsproven....men men! 

Idag tranade jag, eller snarare nu i kvall, och kunde glatt konstatera att det verkligen borjar ga at ratt hall igen! wiiihooo! kanns verkligen super bra! Sa, pa vagen hem firade jag med att svanga inom Barnes & Nobles och kopa 2.........Bocker! ;).....Love Walked in av Marisa De Los Santos och Promise not to tell av Jennifer McMahon...

Nar jag pratade idag med mamma fick jag hora om den hemska och helt obeskrivligt grymma upptackten av en kvinna som varit inlast i en bunker av sin pappa i 24 ar! anda sen hon var 18! Hon har under den tiden fott 6 barn, 3 av dom har blivit uppfostrade av kvinnans mamma och pappa, och 3 av dom har varit inlasta hela sina liv med mamman. Dom hade alltsa inte nagonsin sett dagsljus. Ja, jag sager bara, ga in pa nan dagstidning och las! Det ar sa hemskt att jag vet inte riktigt vad jag ska gora av mig sjalv! det ar sa obeskrivligt hur grym maniskan kan vara! och sa sager dom att alla ar goda innerst inne!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Godmorgon:)

2008-04-30 @ 06:21:52
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: Fräddie

Om du nu har demos så får du ju skaffa en myspace eller något så man får lyssna, comme moi! (http://www.myspace.com/fredriksandevarn) ;)

2008-04-30 @ 10:31:27
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: mamma

hey,hey!
Kanst tú leggja fleiri bílöt út á resedagboken. Tad er so stuttligt at síggja eitt sindur av hvat tú gert og upplivir.
Muss og klemm

2008-05-01 @ 19:41:33
Postat av: sara

när får man höra den här demon då?:D

2008-05-02 @ 01:19:09
URL: http://saraiusa.blogg.se
Postat av: Henrietta

Jag funderar pa att lagga upp latarna pa Myspace! och Fredrik, jag har en myspace, ska bara fa demon, kommer antagligen imorgon eller pa lordag!!!
mamma: ja, problemet e ju bara att det inte gar att fora over bilderna fran min sonkkamera till min sonkdator! :P....men jag ska forsoka fixa det via deras dator dar uppe!

2008-05-02 @ 05:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0