fredag igen!?

Ja, da e snart en till vecka over....imon blir det en chillig dag, har bara Henry hemma, som dessutom ska pa kalas en timme innan jag slutar, sa jag kan ju inte klaga.....sen blir det filmkvall pa kvallen, eftersom Jonas ocksa har sina barn imon! Sa ja...sen e jag ledig pa sondag....kanske aker downtown med mina vanner....har blivit forfragad av en pastor att lasa en taxt pa ett utlandskt sprak. Han sjunger namligen i gospelkoren, och skulle tydligen predika om babel, och ville ha nagra som laste en text pa olika sprak.....kul ide, sa vi far se vad det blir av det!

Annars lag jag vaken nastan en hel natt och funderade over framtiden! det e sa spannande och sa nervigt....men ja jag har borjat fundera en del pa att aka till Faroarna och bo dar ett litet tag, typ 3-6 manader! vi far se....men det hade varit riktigt kul! problemet e bara att jag far gora det ratt snart da....sa om jag inte kommer in pa gospellinjen sa blir det kanske nat sant!?

Jonas ripstickade har i torsdags och ramlade och stukade foten....men han hade sa ont att han inte orkade gora nat...sa jag akte till wahlgreens o kopte tva typ bandage, choklad och ett krya pa dig kort. Jag tror jag skrattade mer an honom, jag hade sa kul... Sa har stod d:

Kuvertet:
Till min sjuke och skadade van Jonas...

framsida, (blomma) As you Recover

insida (dar det e tomt skrev jag) from your serious illness...

Insidan (stod det typ nat santhar) " I hope you feel encouraged and proud over the progress your making"
under texten:
Henrietta

Hahahahahahahahahaaaaaa..... Jag har helt enkelt blivit uppfostrad av helt fel mamma for att vara daltig! Och som tur val e kan Jonas ta det, for hans mamma e tydligen likadan.....Go mammor som jobbar in the medical field!

Kommentarer
Postat av: sara

hahahah du är för rolig. stackars jonas.

jag saknar er varje dag. läser din blogg ofta men borde kommentera mer.

jag börjar designskolan i augusti, så jag tänkte komma förbi er precis innan det. flyger sedan till LA från chiccan.

bara typ 115 dagar kvar, inte så farligt.

loove

2008-04-05 @ 17:56:20
URL: http://sarens.blogg.se
Postat av: Henrietta

Oj! sa det blir av!? kul! da ses vi ja! haha, eller ja, det beror pa nar i augusti du kommer....aker ju hem da! kramkram

2008-04-06 @ 05:07:35
Postat av: Jonas- THE RIP-STICK KING :D

HAHA, din jakla meanie :P Som tur var ar jag en san som HATAR daltande! =D Och se sa fort jag "recoverade"!!!

2008-04-08 @ 15:47:54
Postat av: Henrietta

Ja, det var nog pga av kortet vet du! tank vad lite omtankte kan gora for tillfrisknande! :P

2008-04-09 @ 21:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0