Fredag!

Ja, da var det ju fredag igen! :D haha, och jag har ledig helg! sa pa sondag ska jag till kyrkan och sen ska vi allihop till ett outlett stalle ca. 30 min arifran som vi inte varit pa annu....Det ar var Rip-stick king, hahahahahaha, Jonas som har sett det nar han kor till Wisconsin...sa ja, dit ska vi! Det e ju bara en vecka kvar tills jag, Kajsa och Sara aker till Washington! aaaah, det ska bli sa himla kul!

Fragan just nu e dock vad som hander ikvall........

Idag har jag iaf varit riktigt duktig och hunnit gymma och allt....plus att jag atit rimligt! skont! det kanns att det borjar ga at ratt hall.....Och ja mamma, jag gor alla ovningar igen! sa nu blir det fasta ben och mindre hull! hahaha.....

Kommentarer
Postat av: Anton

jag är så glad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för vi har fått en studsmatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! igår så studsade jag och linus på den det var kul!!! och i förgår hoppade jag och david

2008-04-12 @ 11:18:48
Postat av: Henrietta

Okej!!! haha, en san stor eller???? kul! e d fint vader ute eller???? kramar

2008-04-14 @ 05:17:56
Postat av: saraaaa

haha kan tänka mig att du blev helt extas i där det outletmallet.

missyou!

2008-04-17 @ 13:12:38
URL: http://sarens.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha....du det var faktiskt inte sa dar jatte underbart! men men! haha....

2008-04-20 @ 21:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0