Helg igen, bowling konsert och inspelning!

Ja, da var det da helg igen! kan knappt forsta att det bara va en vecka sen vi var i Washington....tiden har kanns sa konstig, visst det kanns Oj, e d redan helg? men samtidigt sa kanner man ibland, oj, var det bara tva dagar sen jag...... hmmm...konstigt, jag vet!

Ikvall e d da dags for aupair mote. Vi ska bowla.... Men innan det ska team sverige traffas, Anette som vi inte har traffat pa evigheter (kanns det iaf som) ska komma med, och sa ska vi kaka middag i Northbrook court.....Forra gangen Jonas, kajsa och Sara var dar hade Jonas sett en pampig mamma kliva ur en svindyr ny Merca-van, och sa skamtsamt till Kajsa..."du, det dar skulle kunna va Henriettas forra vardmamma"....Kajsa blir da tydligen helt blek i ansiktet..."det ar Henriettas forra vardmamma"...... Da hade dom parkerat bredvid varandra...jag kunde inte vara lyckligare att jag inte var med.....Men idag blir det da dags att se upp med vem jag stoter pa!

Pa lordag blir det repetition till konserten som vi ska ha pa sondag med gospelkoren! det ska bli kul! Men mest spannande ska det bli pa mandag, da jag ska spela in demon som jag ska skicka till glimma.....(ca$295) sa om jag inte kommer in tror jag att jag kommer bli riktigt bitter .......;)
 

Kommentarer
Postat av: SARA

oj vilken tur att du inte stötte på henne. förstår verkligen hur obehagligt det hade känts.

det är faktiskt två månader sedan jag lämnade er nu, känns jätteknepigt. var det verkligen så längesen? men snart ses vi ju när jag kommer förbi chickan! löser det med boende på ngt sätt.

kraaamis

2008-04-26 @ 22:13:16
URL: http://saraiusa.blogg.se
Postat av: Jonas

Lycka till :D Ha kul!

2008-04-28 @ 23:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0