Var, nu ar du har vad vi har laaangtat efter din sol.......

JA, nu var det da dags for varen att komma, och inte en dag fortidigt! hahaha, ja vi har ju vantat och vantat har i snon, men haromdan var det minsann 20 grader! Wow...haha, sa d var ju inte direkt kallt eller sa.....

Annars var jag och shoppade igar...skulle hitta ett par traningsskor, vilket jag har forsokt att gora sen jag kom, men nu slog jag till! Sen nar man e pa jakt efter nagat hittar man ju sjalvklart en hel del annat ocksa......sa nu ar jag ett par stortcoola skor, en vaska (antligen! hahahaha alla har pikat mig for min vaska har, sa ja, nu!), ett par adidas joggingpants och na, det var val det! ja....men ja tva par skor pa en dag e inte fyskams! haha.....och det ar ju det jag brukar komma hem med!

Idag e d da onsdag igen, vilket for min del betyder spanska! Ska gora en "cultural report" om Spanien! hehe.... Vi e en san liten klass, typ 5 pers varje gang, och vi har sa sjukt kul nar vi val kommer igang.....pratar om alla gamlingarnas festminnen med droger osv....hahaha dom e verkligen helt galna....mest tycker jag om den jag storde mig mest pa i borjan, hon kvinnan som jobbar med kindergarden...Hon e stortskon, Italienska och valdigt mammig, eller ja hon paminner en del om mamma, for hon e sadar rolig och skamtsam men anda fasta asikter och valdigt omtanksam! Men hon berattade iaf om att varje fredag nar alla barnen akt hem, satter sig hon, rektorn och nagra till larare och Sippar pa Cosmos och dom andra Shottar....hahahahahahaaaaa, sa sjukt! men med ett sant jobb som dom har sa....:P 

Idag tranade jag forresten, vilket inte hander allt for ofta, men nu maste jag komma igang, annars blir jag deprimerad! man marker liksom inte riktigt forran man ser kort av sig sjalv hur illa det verkligen ar, men nej! skarpning! nu har jag natt toppen och ska bara vandra nerat! hahahaha......NU e d iaf fint vader sa man kan komma ut lite! na, snart dags att dra upp Monty och hamta Henry!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0