Vardag igen...

Ja, det har val inte hant sadar jatte mycket sen jag skrev sist....
I fredags kvall kom Jonas, Sara och Derek (var nyvunne van sen forra fredagen) och vi kakade Tacos o sadar....trevligt...Sara sov over och pa lordagen kom ju da min vardfamilj hem.... Jag bestamde mig for att fixa middagen pa sondagen istallet sa jag kunde gora det lite i min egen takt...
Sa jag och Sara akte tillslut downtown pa lordagskvallen, at dinner pa Benningans eller vad det hette (typ en irlandsk restaurang) Vi at Nachos till forratt och sen Kyckling Fajitas till huvudratt....det var helt okej, inte sadar Ahh det var supergott, utan mer jaha, okej... men absolut inte ackligt heller...
Iaf sa akte vi runt en hel del! hahaha, och tunnelbanan var nog dar vi hade roligast pa hela kvallen...:D "I'm so hoodzie, OMG, I know shit" hahaha ja det var ett litet axplock! Iaf sa skulle vi traffa nagra tyskar, och som vanligt fick vi det bekraftat att tyskarna varken inte e dom roligaste eller gottigaste....Sa jag och Sara begav oss redan vid 12 sadar eftersom sista taget gick da.... 
I sondags gjorde jag da middag, en av mammas specialiteter, en flaskfileratt med hasselbackpotatis, konjaksmedvurst och halumi....Hittatde dock ingen brandymedvurst, sa d fick bli vanlig Salami, men det funkade det med....Det blev riktigt omtyckt...eller ja av Tracey, Kamran och Jonas....George tyckte om potatisen med sasen och Henry kakade potatisen med nan Steaksauce....haha...Och monty, ja han at nog ingenting! 
Ja Jonas var ju dar, sa efter maten gick vi ner till mitt lilla krypin och kollade pa Sa ska det lata! Finns det nagot svenskare an det??? (det skulle val va allsang pa skansen isf).....

Vad jag gor nu? Jag jobbar....fast Monty kom precis hem, somnade nastan i soffan, sa jag fick bara upp honom till hans rum, sa nu sover han sa gott sa! hahaha....vilket anstrangande jobb jag har! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0