Dagen da 4 blir 3!

Ja....idag e d da dags for var kvartett att splittras lite grann....Sara aker hem ikvall! Som tur val e fixade d sig sa att jag kan aka med iaf,men det e anda sorgligt!

Igar hade vi iaf en mycket trevlig avskedsmiddag pa cheesecake, som avrundades hemma i var stora soffa i kallaren! Vi hade riktigt kul, men det maset nog sagas att det inte direkt kommer bli som vanligt utan Sara....Men sant e livet...Nar Trecey kom hem sa hon att d tydligen skulle bli varsta ovadret ikvall-imorron, sa flyget kanske blir forsenat, vem vet!??? (hoppas hoppas.. :P ) Nej, men jag hoppas bara att Sara ska fa det bra och att hon kommer hem och kanner att det var ratt beslut, annars blir d bara annu jobbigare for henne ju! Men jag tror verkligen att det kommer bli bra! Sen e d faktiskt inte sa lange kvar tills hon mellanlandar har efter Californien! Sa det ska ga! sen finns ju Skype och MSN! :D

Iaf, jag glomde ju skriva om Gospelkonserten jag lyssnade pa i Fredags....Walt Whitman and Soul Children of Chicago var i Temple Chai pa deras fredags"gudstjanst".... Sa jag kom dit och vilket roj det var....Gospeln var saklart bra, men det baste var nog anda att va med om en judisk "gudstjanst"...(vet inte om d kallas gudstjanst for dom) Men det var verkligen en upplevelse....massor med sang, typ lovsang och ja det var riktigt bra faktiskt! Funderar starkt pa att ga nan mer gang! Jag tycker att deras form var riktigt bra! Sen fick jag ju sjunga pa min fina hebreiska :P....Barucha Ata Adonai (eller nat sant! :D )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0