Konstigt varre..........

.....................JA, man har ju inte direkt forstatt annu att Sara verkligen akte hem till Sverige....men det kommer val sjunka in om ett tag! just nu kanns det bara saaaa overkligt! Typ som nar man akte ifran alla.....Man bara stangde bort alla "sorgliga" tankar och tittade framat och levde i nuet, som man gor har...jag grat ju inte forran efter typ 1 vecka da....sa ja vi far se....

Iaf, jag hade ju Gospel ikvall! och tror ni inte att mitt nar vi ovar sa ber han mig komma fram lite, sa fragar han mig om jag sjungit solon o sa innan, och jag sager ju ja, och da sager han att det e en i koren som skulle sjunga en av Sololatarna som inte mar sa bra, sa han undrade om jag ville hoppa in utifallatt hon inte skulle kunna pa sondag! :D WOW!!!! Sen Pa Precious Lord (Aretha Franklins verision) sa e det typ ett "triosolo" dar tre sopraner sjunger "And He'll be there" riktigt coolt, da vill han att jag ska ta en av dom stammorna! WOW! sa nu har jag om hon e sjuk pa sondag typ 2 solon! helt galet!

Gud e riktigt komisk ibland....Idag nar jag skulle aka hem till Jonas for att kora Sara till flygplatsen pratade jag lite med Gud....det var ett tag sen jag tog mig ordentligt tid till det, men iaf, sa pratade jag lite om framtiden osv sa typ sa jag "om det ar nagot som det ar tankt att jag ska gora sa ber jag dig att du ska oppna dorrar....och precis nar jag sager oppna dorrar, da oppnar bilen framfor mig forardorren...hahahahahahaaaaa, jag borjar gapskratta...han har san sjuk humor ibland!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0