Ledig helg!

Ja, denna helgen har bade jag, sara och Jonas ledig helg. Sara hade hela huset ledigt, men nu har manskan gatt o blivit sjuk! :P....Ja, men iaf, jag o jonas tankte spela tennis, men d fanns inga tider kvar! sen ringde Sara, den nya Sara ( vi har sa sjukt mycke nytt folk! typ Anette, fast nhon e ju inte ny egentligen, sen Sara och en annan tjej som heter Louise!) Sa vi ska kanske ga ut o ata ihop! Vi far se vad som hander....

Sen fick jag varsta arga mejlet fran min LCC, tydligen ahde hon skcikat d till alla i gruppen, for att d bara var 5 av 15 som hade varot pa det forra motet...jag jobbade, sa ja, jag kunde ju inte....nasta mote e ju sjalvklart pa en tisdag! (flojt dag!) suck....sa jag ska se hur jag kan klura ut det! 

Imon ska jag o Jonas ga pa Bilmassa....kanske skulle ocksa Anette dit. sa d hade varit lite kul! Sen tankte vi ga pa Artmuseum ocksa! :D vilken lordag! Bilar och kultur! sa da blir det fram med snobbfasonerna! hahaha....
 


Kommentarer
Postat av: mamsingen

Ja så har
andra deltävlingen i melodifestivalen varit. Sanna Nielsen och Rongedal(tvillingarna från electric banana band) gick vidare, annars sjöng Carola och Andreas Johnsson de gick vidare till andra chancen. Här hemma var det äppelkakan med vaniljsås som vann.
Skönt att du har ledig helg.
I morgon ska vi till Broby kyrka och sjunga med gospelkören, ska bli jättekul.
Muss og klemm

2008-02-16 @ 21:51:00
Postat av: Farmor

Många hälsningar från ett blåsigt söndraby. Idag passar vi Emelie, övriga familjen Rosander är på teater. Anders familj kom hit efter gospelframträdande i Broby. Sedan åt vi middag och äppelkaka. Många kramar från Farmor o Farfar.

2008-02-17 @ 16:24:20
Postat av: Henrietta

Hej hej farmor o farfar! kul att ni har hittat hit! Det e alltid kul med kommentarer! hoppas allt e bra med er! kramkram

2008-02-19 @ 18:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0