LETS GO WOLVES!

Idag har jag varit o sett en hockey match! Lets Go Wolves! :D haha, det var riktigt kul! harr e d ju varsta showen i borjan med inomhusfyrverkerier och eld och ljud osv! Wow! Sa nu har jag varit pa min forsta sportupplevelse i USA! Det var Jonas vardpappa som tog med oss allihopa! hur kul som helst! MAtchen var val inte den handelserikaste, men anda! :D

Imon har jag spanska och gospel! Ska bli riktigt kul! och pa tisdag har gospelkoren 2 konserter pa ett highschool! spannande! :D sitter just nu o lyssnar pa latarna vi har pa var repertoar! Imon ska jag da kopa en Gospelkoroutfit som bestar av en kapa och parlorhangen och halsband! :)


Nu ikvall nar jag skulle kora hem Sara, korde jag at fel hall pa vagen hem till mig! sa jag fick vanda....och helt plotsligt nar jag ska kolla vagskyltar osv, ser jag en skylt nagot jag kanner igen! "Willow Creek Community Church!" Jag bor typ 20 minuter fran Willow Creek!!!!! Sa den dar omvagen var nog inte bara en felkorning, utan nog helt planerad. Dock inte av mig! ;)

Nasta helg har jag ledig helg och Sara e ensam hemma! sa d blir att sova dar hela helgen! Sen ska jag o Jonas ga pa bilmassa downtown! haha! Ska bli riktigt kul, det e tydligen alla nya modeller, sa det ska bli spannande att se vad dom olika markena hittat pa! e ju dock inte lika stor bilnord som Jonas.... Satt dock i bilen idag o tankte pa vilken farg jag skulle ha om jag hade vilket marke...kom fram till:
- BMW Cab - svart
- Mercedes - vit
- Corvette - rod
- Corvette stingray - vit!
Ja, det var val dom jag bestamt hitills! hahahaaaa.....far se om jag har rad med mer bilar sen! hahahaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0