mandag = spanska & gospel!

Ja, idag var d mandag igen, annu en ny vecka!

Spanskan var som vanligt lite smatrakig men lite smaknapp....det e sa sjukt knappa folk som gar dar...idag hade en av tjejerna med sig sin hamster in pa lektionen....hon hade en san speciell bur, typ en rund plastboll, sa hamstern sprang runt i rummet mellan alla stolar! helt sjukt!!!!

Gospeln, veckans hojdpunkt var hur kul som helst! fick min svarta klanning idag, 58$ fattigare!
Iaf sa satt jag bredvid en afrogospelkille, som typ e lite sa bra eller ja, han sjunger solon o e nog lite smakand eller nat! Nar lektionen slutade vande han sig till mig och fragade " okey, which Choir did you sing in before?" sa jag berattade att jag var svensk...och han blev helt eld o lagor och typ, ja jag horde att du verkligen var en van gospelsangerska! haha....Sa fragade han om jag brukade vara leadsinger, och det brukar jag ju, sa jag sa ja...Da sa han att han ville introducera mig ordentligt till Dr. Clancy, och typ presenterade mig for alla, "this is Henrietta, she's a swedish gospelsinger"....tydligen har svenska gospelkorer ganska bra rykte! beror nog pa att det e sa himla manga gospelartister som aker till sverige....Iaf sa sa Dr Clancy att vi skulle prata mer om det imon nar vi e pa highschoolet vi ska sjunga pa! sa skulle vi titta pa om d va nan lat som skulle passa osv! :D hahahahaaa....sa galet! Sa imorgon e det alltsa gospelkonsert!

Idag borjade jag trana igen! :D vi har ju traningsmaskiner hemma, sa jag gick 35 min pa en san trapp/trampgrejmaskin! riktigt jobbigt, men sa bra jag kande mig sen! :P BEACH 2008!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

vf kan du inte skriva ä?:P

2008-02-12 @ 07:22:09
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: mamma

Hon e ju i USA!! Det finns inget ä i engelska alfabetet.

2008-02-12 @ 17:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0