seg jobbdag som vanligt!

JAaaa, inte sa mycket att gora idag...Men imorron blir d fullt upp, eftersom barnen e lediga fran skolan! Sa jag ska underhalla dom i 10 timmar.....men det ska val ga det med....det gor det ju alltid....Kanske tar med dom pa Zoo, eller aker o aker pulka, eller nat sant! Efter att Monty varit pa childrens museum, sa vill han jattegarna tillbaka....sa jag kanske kan ta med dom dit!? Ja, vi far se...

IDag ska jag iaf testa sjunga Let us worship him....den e lite smasvar, men jag gor mitt basta! sen blir det spanska....o sen e dagen over....tiden gar sa himla snabbt....

Annars sa har jag borjat kanna mig lite smatt forkyld....inte valkommet!!! Sa jag akte o kopte Echinagard...hittade en som var kombinerad Echineaca och nan annan bra sak, sa forhoppningsvis hjalper det lite....annars blir det "konstgjorda" kemiska mediciner istallet....hahahahaaa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0