Semlor, Alicia Keyes och kanske snart......

Ja, nu den senaste manaden har ju jag bott sambo med Sara! Varje dag har vi cruisat i BMW:n med Alicia Keyes nya cd pa hogsta volym och vara vackra roster i en enda salig rora! Wonderful!!! Me likey! :P

Iaf sa har det varit grymt krabbigt att hitta en familj at Sara...Cultural Care verkar inte tycka om henne och har inte varit sarskilt hjalpsamma....Men idag fick hon da tillslut kontakt med en familj som bor typ 10 min harifran, sa hall tummarna & cross your fingers! :D dom ska iaf traffas pa en kaffe, sa forhoppningsvis blir d nat den har gangen!

Idag kom vi pa att d e fettisdagen imon, sa jag, Sara och Kajsa gjorde semlor! Saaaaa gott!!! inte som hemma, men anda!!! till och med barnen at lite! hahaha....(mest gradden...)

Jobbigt e dock att jag har jobbat lite smadaligt nu, sa jag har missat bade spanskan och gospelkoren ikvall, men imon e d flojt! ska bli kul! dock har jag inte hunnit spela sadar overdrivet....det e inte direkt det man prioriterar nar man e ledig och har en rumskompis!.....

Barnes & Nobles har aterigen blivit mer valbesokt eftersom terminen borjat och vi gar pa College allihopa! Appropa College....kopte spanska bockerna! Dom kostade 170$ !!!!! fatta vad galet dyrt! typ lika mycket som kursen! det var min sparpengar till CA det......

Sen pa Springbreak skulle jag foljt med familjen till Florida, men guess what? dom kunde inte fa tag pa nagon biljett till mig! sa jag e den enda som e hemma over springbreak, alla mina vanner ska typ ivag over springbreak och jag ska va i det stora huset mitt ute i ingenstans och kallsvettas om natterna!? hmmm, maste se om det kan fixa sig pa nat satt! aker hellre pa semester ensam an stannar kvar i detta huset helt ensam! hade varit hur kul som helst om alla andra va hemma, men nej.....

Kommentarer
Postat av: mamsingen

Hur gick det för Sara?

2008-02-06 @ 19:17:10
Postat av: Henrietta

d gick sa bra sa! hon flyttade ut idag!

2008-02-09 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0