Sno, sno, sno och ensam igen!

ja, ute e d vitt vitt vitt!!! Kallt, men sa underbart vackert! Men d var inte kul nar d var snoovader....igar regnade d lite...kanske varen kan komma snart??? hoppas!

Igar var vi ute igen! :D Jag, Sara, Kajsa och en ny svensk blond tjej ;), Anette! Sa kul, vi pratade innan pa dan pa telefon, sen tankte jag att jag lika garna kunde se vad hon skulle gora pa kvallen...hon var ledig sa da hangde hon pa! sa himla kul! riktigt trevlig manniska!!!
Sa vi aker downtown, vilket tar typ hur lang tid som helst. Pa tunnelbanan in sa sitter d 2 sota killar, sa vi sitter o pratar om dom pa svenska o sadar....sen efter typ 10 minuter fragar den ena " Pratar ni svenska??" och vi bara, Jaaaa! Da hade han varit utbytesstudent i GBG i ett ar! hahahaaaa....Sa vi pratade en massa med honom och bytte nummer o sa! hur kul som helst.,...
Sen akte vi till central....Jag kommer in utan problem, Anette kommer in utan problem, men Sara blir stoppad! sa vi blir typ utslangda och ja, sa vi gar o ser om vi kommer in nan annanstans...sa vi gar da till tryst, dar alla kommer in utan problem. Och Sara fick 2 flortar pa en kvall medans vi andra skakade pa huvet! :P...hahahahahaaaa

Idag blev jag sarbo! haha....Ensam i mitt rum, och det e typ stadat utan att jag tagit undan natt av mina grejer! :) hahahaa.....Men men, jag hoppas iaf att Sara kommer trivas sa himla bra i den nya familjen! det e hon verkligen vard!!


Kommentarer
Postat av: Fräddie

Verkar skoj. Vad har hänt med han Jonas eller vad han hette som ni hade i ert swedishgang? :P

2008-02-10 @ 14:26:48
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

han finns kvar! vi hade danskvall hos hans familj ikvall! Men han var med sin vardfamilj nanstans i fredags! Hur gar det med dina planer!? har du laggt d pa hyllan eller har du papper osv hemma?? :P

2008-02-11 @ 07:06:02
Postat av: Fräddie

Haha, nä det ligger rätt möet på hyllan. Är sugen på att börja läsa och skaffa eget och allt till hösten så. Sen blir det väl kanske till att ta ett halvår där borta som en termin. Är dock fortfarande sugen på att bara resa över ett tag. Men har ingen att resa med och jag är för feg för att dra själv, haha.

2008-02-11 @ 11:47:16
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

okej! men d later ju bra anda! tycker verkligen du ska resa over hit! USA is the shit! :P

2008-02-11 @ 23:10:43
Postat av: Fräddie

Haha, i annat all får jag väl komm aoch hälsa på! HAHA :P

2008-02-13 @ 12:11:46
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0