4:e dagen pa South Beach

Ja....allt har faktiskt varit fin fint....Forsta dagen hade jag typ migran, andra dagen vaknade jag helt skakig.....tredje dagen var d helt okej, liksom idag...tills jag stallde mig pa vagen och sag att jag istallet for att ga ner, hade gatt upp nat pound sadar! Hade visserligen atit middag precis o ade klader pa mig....hoppas d beror pa det! Annars blir jag riktigt arg pa den har trakiga dieten!!!

Annars har jag varldens chokladsug och gjorde ett test pa Facebook for att se vilken choklad jag var...hahahaha, tank att jag var min favorit choklad! :) Check it out! :

You are DARK CHOCOLATE!
Dark chocolate is an explosive, almost forbidden pleasure to those who love it. You're like that one crazy night the old person thinks about while reflecting back on younger days. You're wild, rich, and deep with many layers. Every person should taste you at least once before they die, because how can one judge the value of life's simple pleasures without having climbed the highest mountain or dived the deepest abyss. Such is you. You're also really good in bed.

Kommentarer
Postat av: Fräddie

Faktum är att man ofta går upp i början eftersom man ger kroppen en sån chock, men sen brukar det vända på rätt håll. Det går säkert bra :)

2008-01-10 @ 22:58:44
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Mamsingen

Har aldrig själv varit på någon diet. Om jag ska låta som en riktig mamma så säger jag bara "ta dig i kragen och ut att gå"(då förbränner du dessutom alla kolhydrater, det är det du förbränner först).
Nej ska ju så klart stötta dig, men motion är a och o. Hoppas det går bra.

2008-01-11 @ 00:13:57
Postat av: Henrietta

Hahaa...tack!!!jo jag vet...men kajsa tappade 6 pounds pa 1 vecka, och jag har 3 dagar kvar!!! :O sa jag borjar bli lite smaorolig....Sen mamma, jag tranar varje dag nu! sa jag vet inte vad....

2008-01-11 @ 01:22:26
Postat av: träning

inte för att låta smart eller nåt men du vet ju hur smal jag är... jag gör så att jag äter kanske een macka innan träningen(möjigtvis 2) och sen ibland efteråt inte altid... och jag håller mig smal :) ... :P:P:P:P:P

2008-01-11 @ 17:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0