Hello South Beach, Goodbye Carbs!

Ja....da e jag officielt pa en diet for forsta gangen i mitt liv! :(....Efter att jag hittade en vag och med forfaran sag hur illa stallt d verkligen var, forstod jag att d nu maste goras drastiska atgarder! :P.....Kajsa har redan varit pa southbeach sen Nyar, sa Jag, Jonas och Sara har ocksa borjat nu! Suck! det e riktigt jobbigt! Igar, som va forsta dan hade jag huvudvark hela dan! och imorse nar jag vaknade var jag helt skakig! Fatta vad sjukt att kroppen reagerar sa bara for att man tar bort sockret! Sa sockerberoende e man alltsa! Men det har ska ga.....Det som e jobbigast e att jag inte far ata nan frukt i 2 veckor!!! Men d e redan andra dagen i fas 1, sa d e inte sa lange till, bara 12 dagar kvar! HAhaha.....vi far se hur d gar...men jag tanker iaf inte vara den forsta som bangar!

Annars har jag ledig dag, och upptackte att d inte finns nan bil hemma! Och jag som skulle till Colleget och fixa med betalningen! Vi fick namligen hem en rakning pa 1,988 $!!!! typ 18000 spann!!! Men d stammer inte, sa jag skulkle aka dit o lamna ett papper idag sa vi kan fa tillbaka pengarna....HAde ju tank ga pa gym ocksa...och ska ju till Jonas o ga en runda o leka med killarna! Sen maste jag kopa lite diet-mat! Annars svalter jag! Vi har knappt nagra gronsaker i huset!

Kommentarer
Postat av: Fräddie

äääh, orka diet! bättre att bara käka nyttigt och skippa allt socker :)

2008-01-08 @ 22:28:47
URL: http://sandevarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0