P.S I love you och smaskigt varre!

Idag gick jag, Kajsa och min sambo Sara pa bio i Northbrookcourt! Sag en helt underbar film, P.S I love you! Det roliga e att d e varldens gratfilm...och nan gang pa slutet springer kvinnan hem till sin mamma och grater, Da bryter jag o Sara ihop, jag hulkar o brolar! "I miss my mum"!!!! riktigt jobbigt!

Men iaf, nu e d ju sista veckan pa fas1, sa nu e d bara 6 dagar kvar till jag far ata frukt! Och gissa....jag vagde mig! Jag har gatt ner lite mer an 4 kg!!!! :D ojoj, den funkar ju! sa istallet for nastan 65, vager jag nu 59 sadar! :)....och det efter en vecka! dessutom med en rumskompis osv har jag inte haft sa sarskilt mycket tid att trana, sa ja, nu kanns det mer motiverande att gora en san dar knapp diet! Och jag har ju klarat d hittills....

Nar vi var pa Cheesecakefactory igar sa holl jag och Jonas pa att doooo, nar vi sag en cheesecake som hette 6Carbs diet cheesecake gjort med splenda!!!!!!! Sa vi bestallde in en som gav oss energi for hela veckan!!!

Idag sa lagade jag en supergod lunch! Mamma du vet den mousakkan som du gjorde med Aubergin i och kottfarsen var med vin i!? Jag gjorde typ en san fast utan potatis! Blev verkligen supergott! Sa d va ju typ rodvinskottfarssas, auberginer och ost pa toppen! m,m m!!!


Kommentarer
Postat av: Fräddie

Sa ju att det går upp först och sedan ner :) Jag hade me velat loosa lite, haha!

2008-01-15 @ 12:36:09
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

tror du inte att den inte stamde...jag tyckte val att jag gatt ner lite val mycket pa 4 dagar...haha men jo jag har gatt ner, och saouth beach funkar ju verkligen, samtisdigt som man kan ata bra mat och nyttigt!!!

2008-01-15 @ 18:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0