Sambo, trott och sockersugen!

Ja, nu har ju mina 2 veckor i fas 1 gatt, och jag far ata igen....mohahaha... :P....ni kan ju bara tanka er vad man hinner fundera ut att man ska ata efter tva veckor!!! nej sa farligt e d inte...men d forsta vi gjorde nar Kajsa var har var att baka svenska pannkakor! mm....sen blev d 5-minuters kola..... har i huset finns ju inget gott sockerbomb:igt sa man far gora sig sina sweet treats! hahaha....den har dieten var kanske inte den mest lyckade for mig....kanske kor igang igen snart.....fast d viktigaste e som sagt att trana! trana trana trana! sa d ska jag gora nar jag far tid igen!

Annars sover jag inget vidare om natterna.....kanske beror pa att jag gatt upp sa himla sent dom dagarna jag har varit ledig...

Vi sag Mad Money haromdan! helt okej film! kul o sadar.....sen har jag druckit annu mer starbucks, Skinny Cinnamon Dolce Latte! den e gudomligt god!

Har dessutom borjat College nu! HAde min forsta flojt lektion igar.,...helt okej...fick en massa i laxa...som att jag skulle hinna med d!?? hmmm....men jag fick iaf skalor som jag ska spela regelbundet, lite etyder, plus att jag skulle borja kolla pa nan Hungarian blablabla....?,... haha....men pa manda blir d Spanska och Gospel! Wiiieee!!! tank om d bara e jag som e vit & alla andra e afroamerikaner???inte for att d skulle gora mig nagot, men anda! :P....

Upptakte haromdan att amerikaner vekligen skriver Lol.....fatta geeky! Sen sa har Heath Ledger dott! 28 ar!!! o en av mina absoluta killskadespelarfavoriter! (efter Johnny Depp saklart)...men anda....alltid sorgligt....Britney kunde val tagit den dar somntablettsoverdosen istallet....hon har ju inget liv! na, sa ska man inte saga, men anda! man undrar ju!? na, glom att jag ens la tid att skriva nagot om den dar tjejen som e pa alla frontpages overallt bara for att hon e helt sjuk i huvet! sorry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0