Sista chansen! :(...

Ja, nu verkar d som att d e sista chansen for min sambo att bo kvar har i USA....hon har pratat med en familj har i narheten....sa d enda sattet for henne att fa stanna kvar e att hon ikvall far dom att vilja ha henne och ga med i Cultural Care........hoppashoppashoppas!!! annars kommer vi grata i veckor!!!! :(

Imon e d min lediga dag! skont varre! kanske ska hitta pa nat extra kul, typ aka downtown eller nat!? D e dock sa sjukt kallt ute! haromdan var det -2 F....typ over -20 C!!!! helt sjukt kallt....typ nasborrarna fryser osv! :P....

Ikvall ska vi nog bara traffas ute....jag, Sara, JOnas och forhoppningsvis Kajsa.....(som inte far ta korkortet!?)

Jag har forresten hitta en kamera som verkar riktigt bra! Sony's nya digitalkamera, 250$ sadar! som klippt! ;)

Kommentarer
Postat av: anton

hej hoppas du mår bra

2008-01-25 @ 14:18:45
Postat av: Henrietta

Hej Anton! Jada, jag mar sa bra sa! men jag saknar dig! kram

2008-01-25 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0