Snart Sarbo!

Hahahaha, ja nu har da Antligen Sara hittat en familj! Dom bor typ 10-15 min bort och verkar helt underbara!!! Har ju varit hur mycket strul som helst....men nu verkar d som hon hittat den perfekta familjen....Dom har tva tjejer och kommer typ fran sydafrika, eller Storbrittannien?! hahaha, men iaf, det verkar hur bra som helst! Sa typ nasta mandag skulle hon kanske kunna flytta in! Wie for det, att hon far stanna och for att allt verkligen loste sig....men dock lite smatrist att bo ensam igen! har varit sa trevligt sa......Fast jag kan ju inte saga att det inte ska bli skont ocksa att fa tillbaka rummet och lite ensam tid o sa! sa nasta mandag borjar in andra fas i Dieten.....hahahahahahahahaa.......

Kommentarer
Postat av: Mamsingen

Jag visste det skulle ordna sig för henne, jag bad hela gårdagen för henne kan du hälsa. "God is great"!

2008-01-27 @ 00:20:44
Postat av: Mamsingen

Jag glömde.... Kan jag möjligtvis få ditt mobilnr. till mobilen du har där, jag tänkte jag skulle mejla med det till Walt Withman. Jag kanske kan få det när vi skypar nästa gång.
Muss og klemm og Jesus verdi hjá taer.

2008-01-27 @ 00:26:35
Postat av: anton

hej vad gör du vi kollar på skidor vi ska snart till ikea

2008-01-27 @ 13:34:29
Postat av: Henrietta

Hej anton! nu skriver jag...:) haha.... okej, kopte du nat pa Ikea eller??? hur e d annars??? pusspuss

2008-02-05 @ 18:08:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0