Trott!

Okej, jag har haft nagra riktigt jobbiga dagar, dessutom var jag riktigt trott sen nyar, da vi som vantat inte sov sadar overdrivet mycket! Sa jag e hemma over helgen med huset! Som visserligen inte e helt fel heller!!!
Har redan badat bubbelbad 2 ganger! :D Kajsa sov over i natt, det har huset e namligen det laskigaste av alla....tillomed nar vi var 4 har igar var d lite smascary lite da o da, eftersom det later som att folk stanger dorrar, gar over golvet osv! det e liksom inte knak eller knarr utan verkligen dunsar o sa....Sa inatt ska jag antagligen sova hos Kajsa.....far se! Kanske kanner mig Modig! :D

I torsdags var en riktigt jobbig jobb dag! Nar jag hamtar upp George o Henry fran Camp, sa borjar dom va sadar riktigt elaka som dom kan va, och det slutar med att dom borjar kasta saker pa mig nar jag kor! Sa jag stannar pa en ode parkering, klattrar bak i bilen och bara skakar dom o sager att jag inte fattar hur dom kan va sa respektlosa o elaka och farliga osv...och att jag satter mig framme i bilen igen och kor inte igen forran jag fatt hora en riktig ursakt! Dom e superradda och sager forlat, men fortsatter igen sen nar vi kor hemmat, jag blir sa trott att jag inte ens orkar diskutera eller bli arg igen....Sa nar vi kommer hem sager jag at alla tre att ga in! Jag sitter kvar i bilen och tararna rinner.....sen ringer Tracey och jag berattar om vad som hant...
Nar hon sen kommer hem, pratar jag o Tracey forst lite och jag berattar om det som hant, vad jag sa o gjorde osv...Sen stegar hon in i tv-rummet, stanger av tv:n och borjar fraga ut dom osv och sager att dom tydligen inte vet vad det ar att visa respekt, varken mot mig, TRacey, Kamran eller larare osv...(vi har fatt flera arga telefon samtal fran skola osv for att George osv inte visar respekt och e riktigt oforskamda)! Sen sager hon att det kanske beror pa att dom far allt serverat o e sa bortskamda, sa hon har avbokat DisneyCruisen dom skulle pa i Mars!!!! Ojojoj....


Kommentarer
Postat av: Fräddie

shieeeeet, right back at ya, betches! :P

2008-01-06 @ 11:05:10
URL: http://sandevarn.blogg.se
Postat av: Henrietta

hahaha...eller hur! dom e sa sjukt jobbiga ibland...men som tur val e sa e foraldrarna hur gottiga som helst! :P

2008-01-08 @ 18:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0