Forgetting Sarah Marshall, Eeeeuuwwww och varmlanningen!

Hahaha...ja igar akte jag och Jonas till Value i Buffalo Grove (dvs en Bio dar dom visar filmer som kommit ut for nagra veckor sen for typ bara 2 dollar) Och sag da Forgetting Sarah Marshall! hmmm....det ar val vad jag kan saga om den filmen......trodde den skulle va battre, fast ja den var anda helt okej....men ganska konstig och lite vanligt amerikansk Karleks-drama-komedi.,..typ lite american Pie eller kanske typ 40 year old virgin (som dock var battre) over den pa nat satt.....jag vet inte...

Iaf sa gick jag och Jonas runt vid Stripmallen vid bion och upptackte ett Kinastalle med Buffe for 11 Dollar....sa vi gar dit och smakar pa det ena och det andra.....under den 3:dje omgangen bestammer vi oss for att ata varsitt Ostron!....................................... Ehmmmm ja, det tog lite udden av hela var upplevelse....inte ens efterratten vagde upp ackelkanslan.....

Direkt fran Kina stallet akte vi till en av dom konstgjorda sjoarna i omradet, och nar vi kommer ut forstar vi att det kanske inte var sa mysigt dar som det sag ut.....Ehm.....Eeeeeuuuwwww Duck Shit! hahahahahaaa.....jag vet inte vem som sag mest lojlig ut nar vi forsokte trippa fram pa graset utan att fa ankbajs pa skorna!!!! (antagligen Jonas)

Nar vi senare akte hem mot mig sa klammer jag ur mig ett "toligt" och Jonas blir nastan tarogd sa stolt han blev over att han omvant mig till att bli en varmlanning (med mina skorrande Rrrrrr) hahahaa.....Sa vi kom fram till att nu var jag vardig att giftas med honom! haahahahahahaaaaaaaaaaaaaaa! Sa galet kul hade vi!



(synd att det bara e nagra fa dagar kvar!.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0