Imorgon bar det av!!!!

Imorgon ca. 6:50 sitter forhoppningsvis jag och kajsa pa ett flygplan som ska flyga till Los Angeles! Californien here We come!!!! AAAH! det ska bli sa himla kul! Som tur val e hittade vi biljetter sa vi hinner aka till San Fracisco en dag ocksa!!!

Sa ikvall hamtar Jonas upp mig hemmifran, eftersom han erbjod sig att kora oss! TACK! jag har packat typ hela dagen! har en resvaska full, vilket jag inte riktigt kan forsta eftersom det e mest sommarklader!? men men, det e ju 7 par skor nerklamda, sa det kan ju bero pa det....

Igar kopte jag forresten 2 DKNY handvaskor.....Saken e att jag kollat pa bada hur lange som helst och kande att nej, jag koper bada! for det e sa himla manga vaskor jag har kollat pa och sen nar jag tankt aka och kopa dom har dom inte funnits kvar, sa nu smallde jag till! och fick verkligen 2 flugor o en small! fast ja, det kostade ocksa lite...men det var vart det! var lite smatt trott pa den Ybertrakiga vaskan jag hade!

Nej nu ska jag ta mig ann mitt sista jobbpass innan min lilla semester! C ya in one week from now! 'Cause I'm heading for the city of the stars!

Kommentarer
Postat av: evelina

jo jag är super sugen på att åka iväg^^ culture care är vua EF va? vad är det som inte känns bra med dom?

2008-07-06 @ 14:38:04
Postat av: sara

hoppas ni får roligt. du får änna lägga upp lite bilder på facebook från resan tycker ja!

kraaam

2008-07-08 @ 09:35:51
URL: http://saraiusa.blogg.se/
Postat av: Henrietta

Sara: Haha, du vet du...vi saknar verkligen en fotograf som lagger in bilder hela tiden! jag vet, jag borde skarpa mig! men men!



Evelina: ja, alltsa jag har haft en valdigt bra upplevelse... Om man har problem kan det dock bli svart, jag hade tur som hade en bra LCC, for aven om jag fick gora en rematch var det inga problem....men du, kanske kan ta den har diskussionen nan annan stans an i komentarerna till bloggen! min mejl e Henrietta[email protected] , sa skicka ett mejl sa kan jag beratta lite mer! :)

2008-07-15 @ 02:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0