Tidsstress? - ehm...JA!?!!!

Helt sjukt e det! jag aker snart hem! det e slut! :(.....Det var verkligen sa sorgligt att lamna av Kajsa pa flygplatsen! bade jag och Jonas satt helt stumma i bilen pa vagen hem och bestamde oss for att bara aka var for sig istallet for att hitta pa nat, det var liksom inte den roligaste stamningen!

Sen blir man ju da valdigt stressad over att oj, det e bara 2 helger kvar i Chicago...och nu bara 1 helg!

Ett plus dock e ju att min kara familj kommer! Den 2a Augusti!!!! Det ska verkligen bli sa underbart att traffa dom och sarskilt att se hur mycket David och Anton har vaxt pa ett ar!

Men men....imorgon e jag ledig sa jag och Jonas ska nog ta varsin cykel och cykla hela lakefrontpromenaden! Det ska bli kul! Sen sag jag ju Mamma Mia haromdan med danskan Cecilie, som jag och Jonas traffat precis! hur trevlig som helst!

nej nu maste jag hoppa in i bilen och hamta upp barnen fran Camp!

Kommentarer
Postat av: sara

jag hoppas att du fortsätter blogga även när du är hemma i sverige :)



hoppas du får det fint sista tiden i chickan! synd att vi inte kunde ses men jag åker inte till usa förens den 17e nu som om du kommer hem innan dess kanske vi hade kunnat klämma in ngt typ du ja å kajsa i sthlm? hade valat sååå mycket.



tusen kramar

2008-07-24 @ 19:46:41
URL: http://saraiusa.blogg.se/
Postat av: sara

velat*



:)

2008-07-24 @ 19:47:39
Postat av: Henrietta

hej sara! jag vet d e saaa segt, jag aker inte hem till Sverige forrans den 20:de sa tyvarr! men om jag kommer forbi LA nan gang eller om du e hemma pa sommaren sa far vi absolut ta en fika i gotet! kramkram

2008-07-29 @ 23:29:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0