Den lediga Aupairens liv!

1. vaknar, klockan visar 9:30. Det ar tyst i huset. Vander mig om och somnar igen.

2. Vaknar, 11:30. Pigg, skont. Gar upp, tar en kopp kaffe och tittar ut over snon utanfor fonstret.

3. Satter pa vattnet i bubbelbadet. Tar i lite badskum, satter pa lite musik i bakgrunden. Sjunker ner i det varma badet och njuter.

4. Dags att kla pa sig och gora det jag tankt gora under dagen!

Ja, sa har det varit nu i en vecka....men imorgon eftermiddag kommer dom hem, sa idag e den sista dagen av total ensamhet! Jag maste erkanna att jag verkligen inte saknat dom alls, utan kunde latt varit ensam minst en vecka till! hahaha....Men men, det ska anda bli lite skont att komma igang igen. Sim tur val e e jag ledig pa sondag aven om dom e hemma, sa jag ska inte klaga. Sen e det bara mandag, och sen e det Tisdag och ledig dag igen! :D.....
Nu har antagligen Sara kommit hem ocksa, sa eftersom Jonas har Max och Jacob ensam hela helgen sa kanske jag och Sara drar oss ner mot stan ihop! Vi far se....annars blir det lite smaplockande i det redan ganska stadade huset! :D Det snoade dock igar, sa nu har vi en del sno....


Igar motte jag Jonas och killarna pa Ikea och sen drog jag till Woodfield och gick runt lite. Gick forbi ett Mario Tricoci hairsaloon som var helt tomt pa kunder, sa jag gick dit och fragade om dom hade nan tid....Och det hade dom! Det ar forsta gangen jag blivit helt nojd! HOn som klippte mig gjorde ett riktigt bra jobb, det ar valdigt valklippt! Det marks verkligen sa fort frisoren vet vad den gor, dom andra tva hade ingen aning, men hon verkligen formklippte det riktigt bra o sadar....Och hon verkade tycka det var kul att gora nat annorlunda....men iaf henne ska jag latt ga till om jag maste klippa mig en gang till har, vilket jag antagligen maste! Men det e supersnyggt och fracht!


Kommentarer
Postat av: david

2. KAFFE???

2008-04-07 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0